torstai 2. lokakuuta 2014

Trana: Jättisieraimia ja takkutukkia!

Heippa!

Olemme yrittäneet saada otettua hyviä kuvia. Sellaisia, joissa näyttäisimme ylväiltä, lihaksikkailta ja upeilta. Se olisi varmaan jokaisen hevosen unelmakuva itsestään. Vaikea sitä on kuitenkin alkaa itseään muuttamaan. Meidän kaikkien pitäisi varmasti käydä jokin mallikoulu, jotta ilmeemme eivät olisi huvittavia, vaan arvokkaita. Onko teillä vinkkejä, mistä sellaiseen kouluun pääsisi?

Tänään, kun Irpa oli kuvattavana, hän teki jonkun ihmeposeerauksen, jota hän usein kuvissa tekee. Irpa suurentaa nenäreikiään niin suuriksi, että näyttää siltä kuin kavio olisi työnnetty sieraimeen.

Irpa-mummo
Samaa voi kyllä sanoa Veerastakin. Katsokaas nyt hänen sieraimiensa suuruutta!

Veera

Okei, tiedän kyllä, että minun kannattaisi vilkaista peiliin, ennen kuin alan arvostella muiden poseerauksia. Itselläni nimittäin pakkaavat silmät mennä kiinni aina kameran valon välähtäessä. Aina, kun lähdemme jonnekin kuvausreissulle tunturin päälle, huomaavat ihmiset tallille tullessaan, että minulla on jokaisessa upeassa kuvassa silmät kiinni.

Minä! En muutenkaan näytä tässä kuvassa järin ihastuttavalta.
Tai sitten hiukseni sojottavat sinne sun tänne. Meillä heppa-paroilla kun ei ole edes peiliä aitauksessamme. Ihmiset vain viettävät tuntikausia peilin ääressä laittaen hiuksiaan ja hokien, olisivatko ne nyt hyvin. No, entäs me sitten? Me emme saa edes minuuttia viettää peilin ääressä, sillä emme omista sellaista.

Minä ja epäsiistit hiukseni.
Tänään olin juuri ottamassa Rossista ja Idasta kuvaa. He ovat niin hyviä ystäviä ja syövät aina niin nätisti vierekkäin. Päätin sitten ottaa näistä hyväntuulisista bestiksistä kuvan, ja tällainen siitä tuli...

Rossi

Kuten näette, kuvat eivät onnistuneet tänään kovinkaan hyvin. Rossi ilmeisesti luuli minun jo ottaneen kuvan, ja siksi hän ajatteli, että nyt hän saisi taas alkaa olla oma itsensä. Rossi kun on sellainen, että aina kuvissa hän esittää niin kilttiä, mutta heti kun kamera laitetaan pois, alkaa Rossi potkia ja purra meitä muita hevosia,

Ida ei tästä tykännyt!
Muistatteko sen postauksen, jossa Ida kertoi haluavansa tulla kampaajaksi? Tänään meillä olikin täällä tallilla nutturavillitys meneillään. Tällainen nuttura Idalla oli:

Ida
Kummalle tuollainen sykerö sopii paremmin tyttärelle vai isälle? Gjaffar otti tyttärensä Idan tyylistä mallia ja tadaa, tässä on tulos!

Gjaffar
Noh, mitäpä minä en tekisi, jos muut tekevät. Täytyihän tätä villitystä itsekin testata.

Minä
 
"Irmeli hei, älä luimistele siellä takana! Pilaat kuvani!"
En minä sentään nyt koko ajan noin hienosti kameran edessä poseerannut. Oli kymmeniä kuvia, jotka näyttivät samoilta kuin alapuolella oleva kuva. Minun silmäni kun eivät vain millään meinaa pysyä auki!

Minä
Keksin tänään myös uuden tekniikan saada hyviä kuvia. Nimittäin teline, jonka päällä päätä pidetään. Minäpäs kerron, kuinka tämä toimii! Ensin täytyy etsiä joku hyväuskoinen hölmö uhriksi. Tässä tapauksessa valitsin Gjaffarin. Aloin muka rapsuttaa häntä selän päältä, mutta sitä ei kestänyt kauan. Sitten vain laskin siihen hänen selkänsä päälle pääni ja nojasin siihen. Sai kyllä hyviä kuvia!

Minä

Ihailkaa upeita sieraimiani!

Huomatkaa myös upea nutturani!
Nyt loppuun laitan myös muutaman onnistuneemman kuvan. Minun mielestäni meistä hevosista saa parhaita kuvia alhaalta päin. Niissä näytämme söpöiltä. Silloin myös upeat turpakarvamme ovat suuressa roolissa. ;)

Hrimnir suloisine nappisilmineen!

Rossi 

"Nam nam, on kyllä niin hyvää ruokaa tänään meillä. Oikein minun lemppariani!"

Ida

Näin loppuun haluan vielä kiittää kaikkia blogimme lukijoita ja kommentoijia siitä, että jaksatte lukea postauksiamme ja vieläpä kommentoida niihin. Kiitos kaikille! ♥


♥: Trana


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)