keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Jöra: Tätä et varmasti tiennyt!

Moi!

Päätin tulla jakamaan teille tietoani aiheesta Jöra fra Skiobakka III. Voin luvata, että minulla tästä aiheesta tositietoa löytyy, sillä kerron siis faktoja minusta itsestäni, Jöra fra Skiobakka III:sta. Itsestäänhän sitä aina mielellään kirjoittelee. ;) Ajattelin kertoa teille todellisia paljastuksia, joista vain hyvin harvat tietävät. Nyt kannattaakin pitää silmät auki ja ahmia kaikki tieto minusta sisälleen. Aloitetaan!

Minä
1. Kiltti ja rauhallinen ulkomuotoni saattaa pettää, sillä esteen nähdessäni minä vain kiihdytän ja kiihdytän vauhtiani huimiin lukemiin. Olen siis todellinen estehirmu.


2. Monia, monia vuosia sitten ennen kuin muutin tänne nykyiseen kotiini, teetettiin minulle varsoja. Minulla on siis kolme issikkavarsaa täällä jossain puolella maailmaa.


3. Monet ystäväni ovat todellisia herkuttelijoita. Jos he edes haistavat pienen porkkanan tuoksun, he juoksevat milteinpä täyttä laukkaa haukkaamaan herkun suuhunsa. Minä kutsunkin heitä mänkeiksi. Itse en välitä herkuista. Pidän huolta linjoistani, enkä turhaa ota mitään lihottavia porkkanapaloja suuhuni.


4. Tykkään siitä, että laumassamme on tuo kakara, Rossi. Hän haluaisi aina leikkiä kanssamme. Rossin juoksiessa muita issikoita kohti takajalat ilmaan osoittaen he vain mulkaisevat häntä kyllästyneinä. Minä taas toimin eri tavalla. Aina kun vain on tilaisuus, alan juosta Rossin kanssa kilpaa pukkilaukkaa. Kyllä tällä mummolla vielä jalka nousee. ;)


5. Aina,  kun kevät koittaa, minä innostun pähkäilemään, kuinka voisimme karata aitauksesta ihmisten päänmenoksi. Pitäähän sitä päästä vähän tutkimaan uusia maastoja, kun on kevättä rinnassa.


APRILLIA, APRILLIA, SYÖ KAURAA, JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!

Vai miten se menikään... Nämä kaikki jutut itsestäni olivat todellakin valhetta. Voit siis laittaa ne toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En vain voinut vastustaa kiusausta tulla vetämään teitä nenästä. Toivottavasti en vetänyt liian lujaa. ;)

Heräsikö teille jossain vaiheessa epäilys siitä, mitä tämä mummo höpöttää?

♥: Jöra

2 kommenttia:

Kommentoithan, sillä jokainen positiivinen kommentti piristää päivää! ♥ Myös postaustoiveita saa antaa sekä kysymyksiä lähettää. :)